Potrawka z ciecierzycy z warzywami

Osttanio króluje u mnie ciecierzyca. Jest bardzo dobrym źródłem białka roślinnego. Powinna koniecznie znaleźć się w diecie wegan i wegetarian.
Potrawkę z ciecierzycy robię na kilka sposobów. Ostatnio była z masłem orzechowym. Tym razem z sezamem.

Składniki:
💗 150g ciecierzycy ze słoika
💗 120g cukinii
💗 70g papryki
💗 pomidor
💗 50g fasoli czerwonej
💗 50g kukurydzy z puszki
💗 przyprawy: chili, garam masala, trawa cytrynowa, zioła do kuchni indyjskiej, sos sojowy ciemny

Wszystkie warzywa pokroiłam i wrzuciłam razem do garnka. Przyprawiłam i podlałam lekko wodą. Dusiłam ok 15 min, ale tak żeby się nie rozgotowały.
Wyłożyłam na talerz i posypałam sezamem. Na obiad podałam z ryżem, ale na śniadanie czy kolację potrawka może być podawana samodzielnie.






Komentarze