Pomysły na proste i szybkie kolacje

Czasem są takie dni, że absolutnie nie mam czasu stać przy garach i robić kolacji 😊
Wtedy robię coś z niczego, często wykorzystuję resztki, które zostały w lodówce. Bardzo nie lubię marnować jedzenia.
Tutaj wrzucę kilka propozycji na szybką kolację z resztek. Wszystkie zdjęcia są moje 😋

1. "Zupa pomidorowa" z warzywami

Ugotowałam warzywa (pieczarki, paprykę i wszystko co miałam pod ręką) w soku pomidorowym (mogą być pomidory z puszki. Zagęściłam 30g płatków owsianych. I dodałam mięso, które zostało z obiadu. Tak z niczego powstał pełnowartościowy posiłek.



2.Ten posiłek w sumie podobny, tylko z ograniczoną ilością węglowodanów. Czasem jem kolacje białkowo-tłuszczowe lub białkowe. Tutaj samo mięso (udko) z duszonymi warzywami na ostro 🍅🍆 Cukinia, papryka, kukurydza, czerwona fasola.




3. Z cyklu kolacja bez węgli (żeby nie było, są węgle ale tylko z warzyw). Lepiej będzie brzmiało, kolacja bez węgli złożonych. 2 kiełbaski wiedeńskie smażone na patelce, duszone warzywa (ala leczo).

4. Omlecior 😍 Uwielbiam omlety, w każdej postaci. Poza tym są świetnym sposobem na jajka, dla osób, które nie lubią samych jajek 😀
Na same omlety mam pełno pomysłów i za każdym razem jem inaczej. Poza tym, to idealny posiłek białkowo - tłuszczowy.

Na zdjęciu omlet ze szpinakiem: 2-3 jajka rozmieszane z ok 20ml mleka i drobno pokrojonym szpinakiem. Na górze rozpuszczony ser mozzarella, awokado i pasta z makreli 😋




5. Sałatka z chlebkiem Naan - liście szpinaku, mango, papryka, fasola czerwona, kukurydza, słonecznik, sos tao tao. Chlebek Naan grillujemy aż będzie gorący i chrupiący





Komentarze