Grillowany omlet z twarogiem i warzywami

Kolejny pomysł na omlet 😀
Wspominałam już, że kocham omlety? 😍😍😍
Jest to idealny sposób, żeby dobić białko na koniec dnia. Zwłaszcza, że dzisiaj post, więc u mnie bez mięska. I białka trochę mi brakowało. Tak, więc poczyniłam omlet z 3 jaj a w środku twaróg, ale nie tylko. Poniżej przepis 😋😋😋

Składniki:
✼ 3 jajka
✼ 20ml mleka
✼ 80g twarogu
✼ 20g ajvaru
✼ ser: mozzarella, camembert lub inny, który się rozpuści - 2 plasterki
✼ warzywa: 50g cukinii, 30g papryki

Warzywa pokroić, dodać przyprawy do smaku i dusić kilka minut, aż cała woda odparuje. Jajka roztrzepać z mlekiem i usmażyć omlet. Ja smażę go tylko z jednej strony, aż się zetnie.
Na usmażony omlet położyć plasterki sera, posmarować ajvarem, pokruszyć twaróg a na górze ułożyć warzywa. Zwinąć tak, żeby się nie rozwalił. Smażyć zwinięty omlet na patelni grillowej z dwóch stron do roztopienia sera 😍





Komentarze