Zapiekanka z ziemniakami i pieczarkami z patelni

Bardzo proste, szybkie i tanie danie. Idealne dla osób zapracowanych oraz takich, którzy cenią sobie prostotę. Wielu moich podopiecznych woli dania z łatwodostępnych składników, na każdą kieszeń 😍

Składniki w zależności od ilości porcji:
✅ ziemniaki ugotowane w mundurkach
✅ pół kilo pieczarek
✅ 1 papryka
✅ śmietana 12%jogurt naturalny
✅ jajka - ja dałam 6 (porcja na 3 osoby)
✅ olej

Pokrojone pieczarki i paprykę podsmażamy na oleju. Dodajemy pokrojone i obrane ziemniaki. Jogurt/śmietanę mieszamy z jajkami, zalewamy masą warzywa i przykrywamy. Smażymy do ściecia jajek na małym ogniu - kilka minut. 

Swoją porcję zrobiłam osobno z jogurtem i 2 jajkami, dodałam też kawałek szynki, która zalegała mi w lodówce. Dla rodziny zrobiłam ze śmietaną. 








Komentarze