Owsiano - twarogowe muffinki z jagodami

Deser w niedzielne popołudnie na specjalne życzenie córki.
Rano usłyszałam "mamusiu mogę coś słodkiego?", odpowiedziałam, że dziś słodyczy nie dostaniesz, bo wczoraj za dużo zjadłaś 😀 "a upieczesz mi ciasto?"
No i jak tu odmówić. A, że na ciasto nie miałam w domu składników, tak powstały babeczki. Posmarowane masłem orzechowym, pychotka 😍
Zawsze pieke zdrowe ciasta, więc takie córka może jeść bez ograniczeń. Sklepowym słodyczom w nadmiernych ilościach jestem przeciwna.

Składniki na 12 sztuk:
✅ 280g twarogu półtłustego
✅ 3 jajka
✅ 100g płatków owsianych
✅ 85g banana
✅ jagody
✅ proszek do pieczenia

Płatki namoczyłam w wodzie, aż zmiękły. Z białek ubiłam pianę, połączyłam z żółtkami, rozdrobnionym twarogiem i resztą składników. Wszytsko zblendowałam na gładko.

Do foremki nałożyłam 2 łyżki masy, na to jagody i do pełna uzupełniłam masą. Piekłam w 180st przez ok. 30 min.





Komentarze