Kotlety z zielonego groszku i kaszy jaglanej

Wegańskie kotleciki polecają się na obiad 😍😛
Ja zjadłam posypane serem z ajvarem i warzywami.
Mąż i córka dostali w bułce jako burger 😋
Te kotleciki mogą jeść osoby z alergią na jajka lub osoby będące na diecie wegańskiej/wegetariańskiej.

Składniki:
✅ 150g kaszy jaglanej
✅ 2 puszki zielonego groszku
✅ 35g mąki kukurydzianej
✅ majeranek, pieprz, oregano

Wszystko zblendowałam na gładko. Formowałam kotlety i smażyłam na patelni, część na oleju a część bez niczego. Wyszły chrupiące, a w środku miękkie. Rodzina zachwycona 😍
A to najważniejsze.




Komentarze

  1. Właśnie przy dietetyce bardzo ważne jest prawidłowe odżywianie i jestem zdania, że należy się po prostu zdrowo odżywiać. Ja także preferuję i chętnie czytam dietetyka książki gdyż wiem, że to właśnie profesjonalna wiedza medyczna jest w stanie zaradzić w wielu przypadkach. Źle wdrażana dieta może mieć również bardzo niekorzystne warunki dla osoby leczonej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz