Płatki ryżowe z budyniem i mleczkiem kokosowym

Jeśli nie jem śniadania białkowo-tłuszczowego, to najczęściej jem coś na słodko. Zazwyczaj pada albo na omlet albo na owsianki. Jednak tym razem wykorzystałam płatki ryżowe. Wrzucałam ostatnio podobny przepis, znów dodałam budyń, żeby konsystencja przypominała pudding. Wydaje się, że wyszło rzadkie, ale to za sprawą dolanego na końcu mleka kokosowego.

Składniki:
✮ 100g serka wiejskiego
✮ 45g płatków ryżowych
✮ 10g proszku budyniowego
✮ 60ml jogurtu
✮ 25g daktyli suszonych
✮ 50ml mleczka kokosowego light
✮ dodatki: u mnie tahini i kiwi

Płatki ugotowałam wraz z daktylami na wodzie, dodałam budyń rozmieszany z wodą i zagotowałam. N końcu wymieszałam z serkiem wiejskim, jogurtem i mleczkiem kokosowym. Udekorowałam tahini  kiwi.

Porcja ze zdjęcia ma 586 kcal.




Komentarze