Indyk z mango i batatem

Kolejna odsłona indyka (polecam polędwicę, ponieważ filet jest bardziej suchy).
Ostatnio zakochałam się w orientalnych smakach, dlatego wszystko przyprawiam w stylu tajskim, jednak proponuję dowolność przypraw.
Drób bardzo dobrze komponuje się z owocami. Zawsze wrzucam do gara, co mam pod ręką 😋
Tutaj też tak było. A mango staram się, żeby w kuchni zawsze było, wykorzystuję go często do sałatek lub właśnie do sosu.

Składniki:
✅ polędwica z indyka (u mnie 200g)
✅ 80g mango
✅ 50g papryki
✅ 155g batata
✅ 50g ryżu jaśminowego
✅ przyprawy: chilli, curry, kurkuma, kmin rzymski, garam masala, mieszanka przypraw tajskich

Warzywa i mango pokroiłam w kostkę, przyprawiłam, dolałam wody, dorzuciłam mięso i wszystko dusiłam, aż mięso było miękkie.
Podałam z ryżem.

Wartość odżywcza: 571kcal





 

Komentarze