Kokosowy serniczek bez pieczenia z daktylowym karmelem

Jestem w niebie 😍😍😍
Zrobiłam ten serniczek na śniadanie, ale bardziej pasuje na deser. Idealnie zaspokaja chęć na słodycze.
Dzięki temu nie myślę o podjadaniu. 
Ponieważ, jak to mówię DIETA TO NIE KARA. Co to za dieta, jeśli są same wyrzeczenia.

Składniki:
✅ opakowanie Bielucha lub 150g twarogu
✅ 50ml mleczka kokosowego z puszki, używam light (75kcal/100ml)
✅ 10g wiórków
✅ żelatyna
✅ 25g daktyli suszonych
✅ dodatki wg uznania, u mnie nutella z awokado i musli

Serek, mleczko kokosowe, wiórki i żelatynę mieszamy. Umieszczamy w miseczce i na noc do lodówki. 
Daktyle zalewamy wrzątkiem i blendujemy na gładką masę. Powstaje daktylowy karmel.
Po wyjęciu z lodówki, wyciągamy serniczek z miseczki. Na wierzchu udekorowałam nutellą z awokado (awokado, orzechy, daktyle, kakao), polałam kamelem i posypałam musli.

Moja porcja to 526 kcal.







Komentarze