Fit ciasto marchewkowe z kremem jagodowym

To ciasto poczyniłam dla gości. Jak dla mnie wyszło obłędne, wilgotne w środku.Nie lubię suchych ciast. Do tego słodkie, choć bez cukru i bardzo sycące.
Zdrowa alternatywa dla słodkich ciast z kremami.

Składniki:
✅ 400g marchwi startej na drobnych oczkach
✅ duże jabłko, u mnie 160g
✅ 2 jajka
✅ 130g płatków owsianych zmielonych na mąkę
✅ 100g rodzynek
✅ 20g wiórek kokosowych
✅ 245ml jogurtu naturalnego, u mnie 0%
✅ 15m oleju
✅ 275g twarogu
✅ jagody
✅ proszek do pieczenia, cynamon

Żółtka oraz pozostałe składniki oprócz twarogu i jagód wymieszaj mikserem, z jajek ubij pianę i dodaj do ciasta. Przelej do tortownicy i piecz ok 50 min w 180st. Po wystudzeniu przekrój wzdłóż. I przełóż masą (zblendowany twaróg z jagodami). Warto przechowywać w lodówce. Polałam roztopioną czekoladą.

Jeśli ciasto podzielimy na 8 części to 1 porcja dostarcza (bez polewy):
255 kcal, 
7,3g tłuszczu, 
27,9g węglowodanów, 
12,8g białka





Komentarze