Wegańskie lody

Poczyniłam dla córki taki oto wegańskie lody. Nie miałam w domu truskawek ani podobnych owoców, żeby zrobić owocowe. A córkę naszła chęć na lody, sklepowe mogłaby jeść non stop. Więc postanowiłam sama zrobić lody. A miałam akurat czarne banany, do takich lodów idealne.

Składniki na 2 porcje:
✅ 2 dojrzałe banany
✅ 2 czubate łżki masła orzechowego
✅ 1/4 awokado (opcjonalnie)
✅ jakieś owoce do środka, ja dałam kilka malin (opcjonalnie)

1 banana trzeba zamrozić wcześniej, ja to zrobiłam dzień wcześniej. Wyjąć go z zamrażarki i zblendować z ciepłym bananem, masłem orzechowym i awokado na gładki krem. Wymieszać z owocami, przełożyć do pudełka i włożyć do zamrażarki na ok. godzinę. Jeśli za bardzo zamarznie, to należy wyjąć z 15 min przed jedzeniem. Inaczej się nie da nałożyć 😍

Mojej córce bardzo smakowało, nawet mąż się zachwycał.



Komentarze