Kurczak w indyjskim sosie kokosowym

Uwielbiam wszystkie kasze. Ostatnio często jem gryczaną.
Tym razem przedstawiam kurczaka w indyjskim sosie kokosowym. Sam sos kupiłam w Lidlu, natomiast zamiast tego sosu można dodać pikantną pastę curry i mleczko kokosowe, też będzie pyszne.

Składniki:
✅ 150g piersi z kurczaka
✅ sos indyjski lub pasta curry i mleczko kokosowe, można też użyć innego sosu
✅ 25g kukurydzy
✅ 30g fasoli czerwonej
✅ 40g awokado
✅ kasza gryczana/ryż

Mięso kroimy w kostkę, przyprawiamy i smażymy na patelni. Dodajemy kukurydzę, fasolę i przyprawy. Zalewamy sosem indyjskim. Gotujemy kilka minut.
Wykładamy mięso z sosem na ugotowaną kaszę, na wierzch kroimy awokado.
Było pyszne i bardzo ostre 😛😛😛😍


Komentarze

  1. Nie wiem czy to takie zdrowe jesli mam użyć gotowego sosu, a ile to ma kalorii i macro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego napisałam, że można użyć pasty curry i mleka kokosowego. Poza tym ten sos ma bardzo dobry skład bo ja tylko takie kupuję. Makro i kcal liczyłam, ale już nie pamiętam :) jak policzę ponownie, to napiszę.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz