Rafaello w słoiczku z czekoladą

Kolejny pomysł na coś słodkiego do zabrania do pracy. Idealne dla miłośników kokosu. Ja kocham wszystko co kokosowe. 
Pyszne, pożywne śniadanie. Do tego bardzo zdrowe, ponieważ na bazie kaszy jaglanej, o której już pisałam na blogu. Deser najlepiej smakuje schłodzony, dlatego j przyrządzam go wieczorem w pojemniku, a rano wyjmuję z lodówki i zabieram do pracy.

Składniki:
💜 30g surowej kaszy jaglanej
💜 100ml mleka, u mnie kokosowe Alpro
💜 100g twarogu

Kaszę gotujemy zgodnie z instrukcją, ja zawsze gotuję dużo kaszy i potem wyjmuję z lodówki już ugotowaną 😋 Następnie blendujemy wszystkie składniki na gładką masę.

Polewa:
💜 20ml mleka 
💜 6g kakao

Mieszamy i podgrzewamy chwilę.

W pojemniku układamy warstwowo: biała warstwa, czekolada, biała warstwa. Na wierzch dałam uprażone jabłuszka z cynamonem 😍😍😍

Wartość odżywcza: 359,50kcal; WBT 39,28/20,82/12,74.




Komentarze