Pomysły na szybkie i proste śniadania

Przedstawię Wam kilka propozycji na szybkie, proste i zdrowe śniadania. Do zrobienia w kilka minut, kiedy rano nie ma na nic czasu. Ja najczęściej przygotowuję śniadanie wieczorem, żeby rano ewentualnie podgrzać 😀

Ale czasami wieczorem mi się nie chce, wtedy ratuję się na szybko tym co mam w lodówce 😎

1.Camembert light (grilowany na patelni grillowej), pasta z awokado, jajka sadzone, warzywa - całość 545kcal



2.  Domowy fast food - bułka pita a w środku wszystko na co mamy ochotę, u mnie mięso lub pasta z awokado, dużo warzyw i mozzarella. Bułkę z farszem grillujemy na patelni do rozpuszczenia sera 😋😋😋 - sama bułka z farszem mam ok 300kcal (zależy co jest w środku), dlatego dołożyłam jeszcze 2 jajka



3.Pasta z tuńczyka lub pstrąga wędzonego, sadzone jajeczka, duszone warzywa (cukinia, papryka, kukurydza, fasola czerwona)




4.Pasta rybna (czasem zrobię więcej i mi zostaje na następny dzień), warzywa i kiełbaski (tak, kiełbaski, nie są zakazane w diecie, ważne żeby makro się zgadzało)


5.Mięsko, które zostało z obiadu, jajeczka na twardo z pastą warzywną z Lidla, buraki i surowe warzywa - śniadanie białkowo-tłuszczowe, dające energię na cały dzień


6. Coś na słodko - omlet z samych jajek i odrobiny mleka, robi się go błyskawicznie. Do tego jogurt naturalny i owoce


7. Burger wołowy - kupuję go w Lidlu, bardzo go lubię. Polałam ajvarem pikantnym. Sałatka to szpinak, mango, kukurydza, czerwona fasola, sos tao tao.



8. Twaróg z warzywami i jaja sadzone



9. Jajecznica z warzywami i pasta rybna (z makreli, pstrąga lub tuńczyka)


11. Kiełbaski z dobrym składem plus duszone warzywa


12. Burger wołowy, duszone warzywa i pasta rybna



13. Chlebek Naan i sałatka ze szpinakiem i mango


14. Chlebki Naan z pastami (domowy humus i pasta rybna)



15. Jajecznica, awokado, warzywa, twaróg, owoc



16. Szakszuka i parówki sojowe (mogą być zwykłe, tylko dobrej jakości)
 




17.Kanapki z dużą ilością warzyw




18.


Komentarze