Owocowa zapiekanka z manny i twarogu

Oto ulubione śniadanie mojej córki. Dawno go nie robiłam, ponieważ w zimę można wykorzystać tylko owoce mrożone. Latem robimy ze świeżych truskawek, jagód lub malin.
Ale córka tak bardzo chciała zapiekankę, że kupiłam mrożone owoce leśne i powstało takie pyszne śniadanie.

Składniki:
🌞 100g manny
🌞 200g twarogu
🌞 2 jajka
🌞 200ml mleka (ja użyłam kokosowe firmy Alpro)
🌞 owoce według uznania, świeże lub mrożone

Wszystkie składniki oprócz owoców blendujemy na gładką masę. Połowę masy wylewamy do niewielkiej keksówki, kładziemy połowę owoców, na to wylewamy resztę masy. I znów owoce na wierzch.
Pieczemy w piekarniku ok 40 minut 😍😍😋😋😋

Z podanych proporcji wychodzą 2 porcje.
Wartość odżywcza całej zapiekanki: 877kcal; WBT 103,87/57,55/22,02.





Komentarze