Omlet marchewkowo-bananowy

Jeden z moich ulubionych omletów 😍😍😍
Dziś wolne od pracy, więc poczyniłam śniadanko na słodko 😋
Zazwyczaj wszystko u mnie w biegu i nie mam czasu na takie pyszne śniadanka.

Składniki:
✥ 1 banan - ok. 120g
✥ 1 marchewka - ok. 100g
✥ 2 jajka
✥ 20g mąki gryczanej lub innej
✥ 10g mąki kokosowej (można zastąpić zwykłą lub wiórkami kokosowymi)
✥ proszek do pieczenia i cynamon do smaku

Marchewkę zetrzyj na drobnych oczkach, dodaj pozostałe składniki i zblenduj na gładką masę 🌞

Smaż na rozgrzanej patelni pod przykryciem na wolnym ogniu, przewróć na drugą stronę. Omlet jest bardzo gruby dlatego przy przewracaniu trzeba uważać. Ja przykładam talerz do patelni, zdejmuję omleta na talerz a potem zsuwam go na patelnię, żeby się dopiekł z drugiej strony.

Wartość odżywcza bez dodatków: 397,80 kcal (zależy od wielkości banana, mój miał aż 130g); WBT 50,33/18,51/11,79.






Komentarze