Pita z mięsem i warzywami - domowy fast food

Fast foody na diecie? Czemu nie? u mnie na diecie można jeść wszystko. Ważne, aby bilans się zgadzał 😍😍😍
Wcale nie trzeba rezygnować ze wszystkich przyjemności będąc na redukcji. Jemy hamburgery, tortille, kebaby i pizze 😋
Bo jak wiadomo, DIETA TO NIE KARA. A poza tym, aby schudnąć, trzeba jeść. U mnie nie ma głodzenia się.

Przepis:
💎 bułka pita z dobrym składem (u mnie z Lidla)
💎 mięsko do środa - u mnie ok. 40g piersi z kaczki
💎 ser - mozzarella, camembert, żółty (wg uznania)
💎 warzywa - liście szpinaku lub sałaty, pomidor, ogórek - wg uznania
💎 sos - np. czosnkowy z jogurtu i czosnku, ja posmarowałam bułkę w środku pastą paprykowo-marchewkową z Lidla i już nie dawałam sosu

Bułkę grillujemy na patelni grillowej lub podpiekamy w piekarniku. Następnie wypełniamy ją przygotowanym farszem (bez sosu). Pieczemy jeszcze przez chwilę do rozpuszczenia sera. Nakładamy sos i zjadamy ze smakiem 😍





Komentarze