Kurczak po tajsku

Jeden z moich ulubionych obiadów... Kurczak po tajsku 😍 Tylko w niedzielę mam czas na takie gotowanie. Ugotowałam od razu na 3 dni 😋

Składniki na 2 porcje:
💨 2 piersi z kurczaka (ok. 200g jedna, moje miały 280 i 240, dlatego podzieliłam to na 3 obiady)
💨 duża marchewka
💨 papryczka chili
💨 pół papryki
💨 pół cebuli
💨 70g mleka kokosowego z puszki light
💨 przyprawy: chili, curry, garam masala, trawa cytrynowa

Piersi z kurczaka upiekłam na patelni grillowej. W garnku poddusiłam cebulę, chili, paprykę i marchewkę. Dodałam przyprawy, zalałam wodą i gotowałam do miękkości. Na kocu dodałam mleko kokosowe i przełożyłam kurczaka.
Najlepiej podawać z ryżem jaśminowym lub parboiled 😊

Wartości 1 porcji w zależności od wielkości kurczaka: 483 kcal; WBT 44,9/45/11,55.





Komentarze