Deser z kaszy jaglanej z musem truskawkowym

Oto kolejna odsłona kaszy jaglanej, jednej z najzdrowszych kasz. Pisałam już na blogu o jej niezwykłych właściwościach 😛
Moja córka nadal walczy z przeziębieniem, dlatego na kolacje zaserwowałam jej mus jaglany. Jak wiadomo, kasza jaglana wspomaga walkę z wirusami oraz działa odśluzowująco.

Składniki:
✔ ugotowana kasza jaglana
✔ twaróg lub Bieluch
✔ mrożone truskawki (mogą być maliny lub inne owoce)
✔ suszone morele

Kaszę jaglaną zblendowałam z serem na gładki krem, przełożyłam do pucharka. Truskawki rozmroziłam w mikrofalówce, powstał gorący sos. Polałam sosem truskawkowym krem jaglany, posypałam pokrojonymi suszonymi morelami i gruszką. Ja nie słodziła, ale można dodać trochę miodu. Moja córka była zachwycona. Oczywiście nie wiedziała, że tam jest kasza, bo by stwierdziła, że nie lubi 😀😀😀



Komentarze